We doen er alles aan klanten zo accuraat mogelijk over onze producten te informeren. Voldoet een product desondanks niet aan je verwachtingen, dan mag je het product uiteraard retourneren.
Ga naar de shopVoorwaarden retourneren
Zelf retourneren per post
Als je een aankoop wil retourneren, stuur ons dan binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel, een e-mail naar info@Lottz.nl. Geef in deze e-mail aan om welk artikel het gaat, dat je het wil retourneren en de reden waarom je het artikel wil retourneren.
Jij bent verantwoordelijk voor het terugsturen van het product en de kosten daarvan. Niet volledig gefrankeerde pakketten worden niet door ons geaccepteerd. Retourneer je een zending via PostNL, vraag dan altijd een verzendbewijs aan de baliemedewerker van het postkantoor waar je het pakket verzendt. Dit is het bewijs voor ons dat je daadwerkelijk het pakket hebt verzonden. Indien je een product retourneert omdat het beschadigd is of niet aan de kwaliteitseisen voldoet, dan worden de retourkosten uiteraard vergoed door LOTTZ. Is aan dit alles voldaan, dan wordt het aankoopbedrag binnen 5 dagen teruggestort.
Let op!
Al onze producten zijn uniek, meestal vakwerk en handgemaakt. Daarom is elk product anders. Kleine onregelmatigheden en afwijkingen in vorm maken deel uit van de charme van onze producten en zijn een teken van authenticiteit en vakmanschap. Ze kunnen niet gezien worden als schade aan een product. We hebben er alles aan gedaan onze producten zo accuraat en waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven. Echter, omdat de weergave op elk computerschermen anders is, kunnen wij niet garanderen dat de weergave van kleur op een ieders scherm exact gelijk is aan die van de eigenlijke kleur van het product bij levering.